Ноутбуки
Настільні ПК
Моноблоки
Монітори
Аксесуари
Телефони
Каталог товарів
Click to order
Ваш кошик
Total: 
Оформлення замовлення
Персональна інформація
 
Доставка Новою Поштою
Самовивіз з наших салонів
Payment method
Замовити дзвінок
Залиште заявку на зворотний дзвінок і ми передзвонимо вам найближчим часом.
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності

Обмін і повернення

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів, якщо:

  • товар не має наслідків експлуатації;
  • збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а також для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці - коли упакування не відкривалося;
  • є чек/квитанція (видаткова накладна служби кур'єрської доставки) на покупку товару;
При поверненні товару, відшкодовується покупцеві тільки вартість товару, вартість відправлення не повертається, відправлення сплачується покупцем. Якщо ви вирішили повернути товар, вам необхідно подати запит на повернення в телефонному режимі, згодом написати заяву, зробити копії документів на повернення і відправити їх разом з товаром

Для повернення потрібно написати заяву і вкласти її в посилку

Заява на повернення.
Разом із заявою про повернення необхідно відіслати копію паспорта ( стор.1,2) та чек/ квитанцію ( видаткова накладна служби кур'єрської доставки) про покупку товару.
При поверненні, кошти покупцеві будуть надіслані протягом 1- 10 днів з часу отримання посилки інтернет – магазином.
Повернення здійснюється аналогічно сплаті даного замовлення.
Повернення кошів буде здійснюватися в розмірі вартості товару, не включаючи вартості товару, у наступні способи:

  • якщо здійснили оплату банківською карткою, гроші будуть повернуті на банківську картку, з котрої була здійснена сплата;
  • якщо сплата була здійснена післяплатою, гроші будуть відіслані цією ж службою кур'єрської доставки;
Якщо причиною повернення була помилка працівників інтернет – магазину, покупцеві повертають повну вартість замовлення, а також магазин сплачує зворотню пересилку товару та відшкодовує витрати щодо сплати комісії за післяплатіж

Помилкою магазину визнається

  • надіслано не цей товар;
  • надіслано пошкоджений товар (обов'язкова фото/відео фіксація усіх пошкоджень у відділеннях служби кур'єрської доставки при отриманні товару, або з рук кур'єра).

Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки:

  • повернення товарів здійснюється через відділення "Нової пошти" звичайною посилкою, сплата за повернутий товар здійснюється тільки після перегляду посилки;
  • при оформленні бланка на відправку посилки обов'язково потрібно вказати повну вартість товару в графі "Зазначена вартість посилки", оскільки, у випадку втрати товару, саме цю суму компенсує перевізник;

Умови обміну та повернення товару регламентуються діючим законодавством України (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12).